ניתוח יחס ההמרה באתרים ובפעילות הדיגיטל, מאפשר ללקוחותינו לקבל תובנות המבוססות על מדידה וניתוח התנהגות הגולשים באתר, וביצוע תיקונים ושיפורים שיביאו להגדלת המכירות באתר. למידע נוסף קראו עוד
ניתוח יחס ההמרה באתרים ובפעילות הדיגיטל, מאפשר ללקוחותינו לקבל תובנות המבוססות על מדידה וניתוח התנהגות הגולשים באתר, וביצוע תיקונים ושיפורים שיביאו להגדלת המכירות באתר. למידע נוסף קראו עוד
בכל שאלה ובקשה לצורך קבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם
שיפור יחס המרה באתר נועד להגדיל את אחוז הגולשים באתר שמבצעים פעולה שאנו מעוניינים בה. לדוגמא: ברשותנו אתר מכירות והפעולה הרצויה שלנו היא כמובן קניות באתר, מספר הגולשים באתר שלנו הוא 1000 גולשים ביום ומתוכם קונים 20 אז יחס ההמרה הוא 2%. אם נשפר את יחס ההמרה ל - 3% נגדיל את שיעור המכירות באתר ב - 50% מאותו מספר גולשים! כך, ללא השקעה נוספת בפרסום ובהגדלת התנועה לאתר ממקורות נוספים, ניתן לשפר את ההכנסות ממכירה באתר, באמצעות שינויים המבוצעים באתר עצמו.
לא נקבל שיפור יחסי המרה באמצעות שינוי צבעי כפתורים ו/או הגדלת גודל הגופן באתר. שיפור יחסי המרה מתחיל בהבנת הצרכים של קהל היעד ויצירת חווית משתמש באתר שעונה לצרכים בצורה מדויקת באופן שמגדיל את ההמרות.
חשוב להבין, שלאחר הקמת אתר אינטרנט או נכסים דיגיטליים אחרים, הגולשים לא יכנסו לאתר ויבצעו את מה שמצופה מהם. צריך למדוד את כל הפעולות שמתבצעות על ידי הגולשים באתר, פעולות כגון: מספר רכישות, זמן שהייה, עמודים נצפים. להסיק מסקנות, כגון: מתבצעות יותר רכישות בגלישה מהמחשב, יש יותר גולשים שמגיעים מפרסום בגוגל, זמן השהייה בטלפונים ניידים נמוך, ולבצע שינויים על בסיס הנתונים באזורים שונים באתר ש"חוסמים" או מורידים את מספר ההמרות.
בתהליך שיפור יחס המרה מעורבים כל אנשי הצוות של קוואליש מכל התחומים: עיצוב גרפי, עיצוב חווית משתמש UX/UI, תכנות, קופרייטינג, שיווק ופרסום ואנליזה.