האתר בשלבי בנייה אחרונים, בקרוב הגירסה המלאה
ראשי / ייעוץ / ניתוח ושיפור יחס המרה באתר

שירות הניתוח ושיפור יחס ההמרות באתרים ובפעילות הדיגיטל מאפשר ללקוחותינו לקבל תובנות המבוססות על מדידה וניתוח התנהגות הגולשים באתר בפועל וביצוע תיקונים ושיפורים שיביאו להגדלת המכירות באתר. למידע נוסף קראו עוד

 

צרו איתנו קשר

בכל שאלה ובקשה לצורך קבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם

שיפור יחס המרה באתר נועד להגדיל את אחוז הגולשים באתר שמבצעים פעולה שאנחנו מעוניינים בה. לדוגמא: יש לנו אתר מכירות והפעולה הרצויה שלנו היא כמובן קניות באתר, מספר הגולשים באתר שלנו הוא 1000 גולשים ביום ומתוכם קונים 20 אז יחס ההמרה הוא 2%. אם נשפר את יחס ההמרה ל - 3% נגדיל את מספר המכירות באתר ב - 50% מאותו מספר גולשים! כך, ללא השקעה נוספת בפרסום ובהגדלת התנועה לאתר ממקורות נוספים, ניתן לשפר את מאזן ההנכסות מפעולות שניתן לבצע באתר עצמו.

אנחנו לא מאמינים ששיפור יחסי המרה הוא פשוט שינוי צבעי כפתורים והגדלת גודל הגופן באתר, שיפור יחסי המרה מתחיל בהבנת הצרכים של קהל היעד ויצירת חווית משתמש באתר שעונה לצרכים בצורה מדויקת באופן שמגדיל את ההמרות. 

חשוב להבין שלאחר הקמת אתר אינטרנט או נכסים דיגיטליים אחרים הגולשים לא יכנסו פשוט לאתר ויבצעו את מה שמצופה מהם. צריך למדוד את כל הפעולות שמתבצעות על ידי הגולשים באתר, פעולות כמו: מספר רכישות, זמן שהייה, עמודים נצפים. להסיק מסקנות כמו: מתבצעות יותר רכישות בגלישה מהמחשב, יש יותר גולשים שמגיעים מפרסום בגוגל, זמן השהייה בטלפונים ניידים נמוך וכדומה. ולבצע שינויים על בסיס הנתונים באזורים שונים באתר ש"חוסמים" או מורידים את מספר ההמרות. 

בתהליך שיפור יחס המרה מעורבים כל אנשי הצוות של קוואליש מכל התחומים: עיצוב גרפי, עיצוב חווית משתמש UX/UI, תכנות, קופרייטינג, שיווק ופרסום ואנליזה.