חברת קוואליש מתמחה באפיון, עיצב אתרים ופיתוח בהתאמה אישית מלאה לצרכים שלכם. החל מפתרונות לעוסק הזעיר כגון אמנים, נותני שירות שונים, בעלי מקצועות חופשיים, דרך עסקים, מסעדות וחנויות ועד לאתרי סחר ותוכן מתקדמים לחברות ולגופים גדולים.
צרו איתנו קשר
בכל שאלה ובקשה לצורך קבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם
עסק קטן כגדול לא יכול להרשות לעצמו להתעלם מרשת האינטרנט, והנוכחות בה היא חובה בתקופה בה אנו חיים. בין אם השימוש באתר הוא להצגת מידע בלבד ובין אם האתר הוא העסק עצמו, החשיבות בהתאמת האתר ללקוח היא משמעותית ולפעמים אף קריטית בכדי למצות את מלוא הפוטנציאל בעולם הדיגיטלי.
לכל עסק הצרכים שלו ואנו בקוואליש נדע להתאים את הפתרון הטוב ביותר. כדי לעזור לכם לעשות מעט סדר להלן סוגי האתרים הפופולאריים ביותר.
אתרים בהתאמה אישית
בשוק קיימות אינספור פלטפורמות לבניית אתרים ולא מעט חברות. הרוב המוחלט בוחר להשתמש בתשתיות מוכנות ובעיצובים מתבניות. פתרון מהיר יחסית ליישום אך מאלץ את העסק להתאים עצמו לתבנית במקום שהמצב יהיה הפוך.
תהליך בניית האתרים בקוואליש כולל את התהליך המלא, משלב האפיון ועד העליה לאוויר והתחזוקה השוטפת. הכל תחת קורת גג אחת.
בקוואליש כל לקוח, לאחר תהליך אפיון ועיצוב מקבל אתר ייחודי, ייעודי לצרכים שלו, למעשה אתר זה יהווה שלוחה נוספת לעסק, שלוחה וירטואלית שתדע לגדול, להתרחב ולהתאים עצמה במקביל להתפתחות וצמיחת העסק בעולם האמיתי.
לכל עסק צרכים משלו ואלו מכתיבים את האיפיון, העיצוב וכמובן הפיתוח. כל אלו יחד מוגדרים כ"בניית אתר" כאשר את רוב האתרים ניתן לקטלג תחת הכותרות הבאות:
אתרי תדמית, תוכן, מכירות. התאמה מלאה לצרכים של העסק.
אתר תדמיתי
המשמעות של בניית אתרי תדמית היא היכולת להציג את העסק לכל מי שמעוניין, בצורה נוחה, זמינה וכמובן משכנעת. גולש שמצא עניין באתר התדמיתי יכול להפוך בסופו של דבר ללקוח, אך בהחלט יתכן כי גולש שיקבל רושם מוטעה מהאתר יבחר לא להגיע כלל לבית העסק. בעולם בו אנו חיים עסק טוב יכול לאבד לקוחות פוטנציאלים בגלל תצוגה שגוייה באתר בעוד עסק אחר ירוויח מתנועה ערה גם ללא מוניטין וותק רק משום שהאתר מזמין ומשכנע. אתר תדמיתי יכול להיות קטן או גדול, פשוט או מורכב, הכל תלוי צורך ויכולת לשרת את העסק עצמו. לעסקים זעירים אנו מציעים פתרון ייחודי, מיניסייט של דף אחד המשמש כרטיס ביקור וירטואלי מתקדם.
אתר תוכן
המאפיין החשוב ביותר באתר תוכן הוא היכולת להציג כמויות גדולות של מידע בצורה נוחה וקריאה לגולש. בתהליך בניית אתר תוכן יש לקחת בחשבון את כמות המידע ואת הדרכים בהן יוכלו הגולשים לאתר ולצרוך אותו. בדרך כלל כאשר מחליטים על הקמת אתר תוכן המטרה הנה הבאת תנועה רבה של גולשים. באתרים אלו יש משמעות רבה לביצועי האתר ואלו נגזרים מבנייה נכונה ואחסון על שרתים חזקים, יציבים ויעילים.
אתר מכירות
בעוד שאתרי תדמית ותוכן מטרתם היא בעיקר הצגת מידע, יעודו של אתר מכירתי הוא... למכור! המכירה יכולה להתבצע באמצעות הזנת אמצעי תשלום דרך האתר או באמצעות ייצור הזמנות אונליין כאשר פעולת העברת הכספים מתבצעת מחוץ למסגרת האתר. אתרי מכירות בדרך כלל מורכבים יותר מאתרי תדמית או תוכן ובעולם התחרותי של היום אין די בהצגת קטלוג מוצרים. האתר חייב להבין את הגולש, ללמוד אותו ולדעת להציע לו את מה שהכי רלוונטי עבורו. יכול איתור המוצר, אופן הצגתו, האמינות שמשדר האתר והמקצועיות של העסק משפרים משמעותית את הסיכויים לסיים ביקור של גולש באתר ברכישה.
פתרונות פיתוח מבוססי רשת
במקביל לשירותי בניית אתרים מספקת קוואליש שירותי פיתוח למיזמים מורכבים שאינם מקוטלגים תחת אתרי תדמית, תוכן ומכירות. באם מדובר במערכת ניהול מותאמת, פיתוח פתרונות SaaS, או כל צורך אחר הדורש פיתוח מותאם - מחלקת הפיתוח שלנו עומדת לרשותכם.
למה לבנות אתר בקוואליש
הניסיון הרב שצברו מחלקות האיפיון, עיצוב ופיתוח, לצד ההבנה שלנו בשיווק ובתהליכים עסקיים, מאפשרים לנו לתפור עבורכם את האתר האופטימלי. הצוות שלנו זמין לרשותכם בכל שאלה או בקשה.