ראשי / דיגיטל / ניהול רשתות חברתיות

ניצול נוכחות הלקוחות הפוטנציאלים שלכם ברשתות חברתיות היא ההזדמנות שלכם להזניק את הפעילות העסקית קדימה ולהתבלט אל מול המתחרים. אנו מציעים מעטפת שיווקית מלאה לפרסום בפייסבוק, איסטגרם וברשתות חברתיות נוספות. פתרון מלא משלב הרעיון ועד לביצוע.

צרו איתנו קשר

בכל שאלה ובקשה לצורך קבלת הצעת מחיר השאירו פרטים ונשוב אליכם

פעילות בפייסבוק ואינסטגרם בפרט וברשתות חברתיות בכלל חשובה ואף הכרחית לכל עסק, קטן כגדול. למרות שנראה כי כל אחד יכול להקים ולנהל דף פייסבוק עסקי המציאות מוכיחה אחרת.

הבנת הגולשים ברשתות חברתיות הכרחית לניצול הפוטנציאל

מרבית הדפים העסקיים אינם מנצלים את הפוטנציאל הגלום ברשתות החברתיות והסיבה העיקרית לכך היא חוסר ההבנה של הגולש, הלקוח הפוטנציאלי. בעוד, לרוב, בעל העסק משוכנע, כי העסק שלו הוא הדבר הכי מעניין שיש, בפועל הגולשים נמצאים שם לצורך הנאה וקבלת עדכונים בתחומים שמעניינים אותם.

רשתות חברתיות

הבנת דפוסי ההתנהגות של הגולשים ברשתות החברתיות, הרצונות שלהם ותחומי העניין הם תנאי הכרחי לצורך החזרת ההשקעה בפרסום בפלטפורמות אלו.

בניגוד לגולשים במנוע החיפוש (גוגל כדוגמה) שאליו מגיעים לרוב עם כוונת חיפוש לצורך מחקר ורכישה, ברשתות החברתיות גולשים מסיבות אחרות ולכן הפרסום וההנעה לרכישה נדרש להיות מוגש לגולש במשתמע ולא באופן ישיר. התכנים בעמוד העסקי צריכים להיות מעניינים ברמה כזו שתגרום ללקוחות הפוטנציאלים לזכור אתכם, לדבר עליכם.

התמהיל הנכון - פייסבוק ואינסטגרם אבל לא רק...

אנו מאמינים שפרסום דיגיטלי נכון הוא תמהיל של מספר ערוצים ולא בחירה של ערוץ אחד מסויים. לכל ערוץ היתרונות והחסרונות שלו והשילוב הנכון בין מגוון הערוצים הזמינים הוא המתכון להצלחה.

התמהיל הנכון כולל קידום ופרסום במנועי חיפוש, באמצעותו נגיע ללקוחות שמחפשים אותנו, בדרך כלל אלו גולשים ממוקדים יותר, כאלו שכבר יודעים שיש להם צורך במוצר או שירות אותו אנו מציעים. היתרונות בפנייה לקהל לקוחות זה מובנים, אך לא תמיד נוכל לבנות על קהל זה בלבד וכאן נכנסות לתמונה הרשתות החברתיות. פייסבוק ואינסטגרם אולי המוכרות ביותר (אך בהחלט לא היחידות) יופעלו כאשר נרצה להגיע לקהל מדויק או לחילופין לחשיפה גדולה לצורך העלאת מודעות למוצר חדש או מותג. קהל שאנחנו נרצה לעורר בו את הרצון, הצורך ליצור איתנו קשר. למעשה היתרון הגדול של הרשתות הללו הוא במידע אותו הן אוגרות. ניצול נכון של הפלטפורמה מאפשר פרסום מדויק, באופן שלא היה אפשרי בעבר.

דוגמאות לדפים מנוהלים

לכל עסק, לכל תחום יש להתאים את התכנים, היקף הפרסומים ואופיים.

קהלים ממוקדים ומדויקים

כיום עסקים יכולים להגיע לקהלי יעד מוגדרים על בסיס חתך גאוגרפי, דמוגרפי, תחומי עניין ועוד. בפייסבוק למשל תוכלו להגיע למיקוד על בסיס המידע הרב שהרשת שומרת על המשתמשים. מידע כמו מין הגולש, גיל, מצב משפחתי, השכלה, תעסוקה, תחומי עניין ופעילות, ועוד מאפיינים רבים נוספים משמשים כבסיס להגדרת קהל מדויק למטרות הפרסום. שילובים מתקדמים יותר מאפשרים לנו להגיע לרמת דיוק גבוהה אף יותר. כמה מדויקת? לדוגמא - ניתן לדייק פרסום לכל הנשים האקדמאיות הנשואות בחולון, בגילאים 24-45 שחזרו מחו"ל בתקופה האחרונה וחוגגות החודש יום הולדת. דוגמא נוספת - צעירים טבעוניים באזור המרכז שאוהבים את החיים הטובים... (רוצים לדעת איך? צרו איתנו קשר :) ) 

הניסיון המצטבר בקוואליש בהקמה וניהול רשתות חברתיות למגוון לעסקים קטנים כגדולים, מתחומים שונים, מאפשר לנו למקסם עלויות למול תועלות. נלווה אתכם לאורך כל הדרך, משלב האסטרטגיה ועד לתפעול הפעילות השוטפת שכוללת בין היתר את השלבים הבאים:

  • הגדרת מטרות הפרסום (חשיפה, עדכונים, מכירות).
  • אפיון ויצירת קהלים לפרסום.
  • תוכנית לפרסום תכנים לפי צרכי העסק.
  • עיצוב ומיתוג ערוצים חברתיים.
  • עיצוב ופרסום פוסטים לפי תזמונים שנקבעו מראש.
  • פרסום ממומן של פוסטים ומודעות, ומעקב אחר תוצאות.

כל אחד יכול להפעיל רשתות חברתיות אבל לא כל אחד יכול להשיג תוצאות

אז נכון ש"כל אחד יכול" לפתוח דף פייסבוק ולנהל אותו, אולם בפועל יש הבדל גדול בין ניהול דף פייסבוק, לבין מיצוי אינספור הכלים האפשריים בפלטפורמה זו לטובת מיקסום ההכנסות שלכם. הצוות שלנו זמין לרשותכם בכל שאלה או בקשה, מוזמנים ליצור איתנו קשר.

רוצים להתבלט ברשתות החבתיות?

השאירו פרטים ונשוב עליכם עם כל מה שתרצו לדעת על פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד...